loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 186 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 

تکست آهنگ نه من نه تو ابی ابراهیمی

 



تکست آهنگ نه من نه تو ابی ابراهیمی
   
   


پخش آنلاين

 

By

00:18 03:21
 
کد آهنگ براي وبلاگ و سايت



اهنگ نه من نه تو ابی ابراهیمی

نه دیگه حوصله ی حرفات دارم
نه دیگه حوصله ی عشقت رو اصلا
من میخوام دور بشم از شر نگاهت
میخوام راحت بشم ازدست تو کم کم
نه من اونم که بتونم
تو رو تا به ته رویا برسونم

نه تو اونی که بتونی
من و با گوشه کنایت نسوزونی
نه من اونم نه تو اونی

نه دیگه عشقی برام مونده به جز یه حس عادت
نه دیگه مثل گذشته میخوام تو رو
نه دیگه حوصله ای واسه ادامه ی رفاقت
نه دیگه خسته شدم از.این راه برو
تو با این بی مهریات خودت دور کردی ازمن
نه نمیخوام من بمونم پیش تو اصلا

نه من اونم که بتونم
تو رو تا به ته رویا برسونم
نه تو اونی که بتونی
من و با گوشه کنایت نسوزونی

نه من اونم که بتونم
تو رو تا به شهر نه تو اونی که بتونی
من و با گوشه کنایت نسوزونی

برای دانلود این اهنگ کلیک کنید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 306
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 673
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,175
  • بازدید ماه : 1,175
  • بازدید سال : 29,268
  • بازدید کلی : 342,011