loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 88 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد لطفی و سینا رفیعی زیر بارون
آهنگ جدید محمد لطفی و سینا رفیعی زیر بارون با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Mohammad Lotfi Ft Sina Rafiee Zire Baroon
ترانه : سینا رفیعی | آهنگ : محمد لطفی

دانلود آهنگ جدید محمد لطفی و سینا رفیعی زیر بارون

 

متن آهنگ جدید محمد لطفی و سینا رفیعی زیر بارون

آروم تنها و داغون من زیر بارون پرسه میزنم

نم نم آرومو کم کم قید نگاتو دارم میزنم

وقتی دلتنگم میشی میفهمی دنیات مثله سرابه

دیره دلت بگیره برایه اونی که مثله خوابه

تنها زیر این آسمون مثله روزایه قبلمون

جایه تو میگم دوست دارم دوست دارم

این خیابونم مثله من عادت داره بهش بگم

به دله هیشکی دل نبند دل نبند

شعر آهنگ جدید محمد لطفی و سینا رفیعی زیر بارون

سخته انتظار وقتی که باشی بیقرار

وقتی به آسمون بگی آروم ببار

این پیاده رو خیسه از اشکو گریه هام

وقتیکه زیر لب بگم تورو میخوام

تنها زیر این آسمون مثله روزایه قبلمون

جایه تو میگم دوست دارم دوست دارم

این خیابونم مثله من عادت داره بهش بگم

به دله هیشکی دل نبند دل نبند

آروم تنها و داغون من زیر بارون پرسه میزنم نم نم آرومو کم کم قید نگاتو دارم میزنم

وقتی دلتنگم میشی میفهمی دنیات مثله سرابه دیره دلت بگیره برایه اونی که مثله خوابه

تنها زیر این آسمون مثله روزایه قبلمون جایه تو میگم دوست دارم دوست دارم

این خیابونم مثله من عادت داره بهش بگم به دله هیشکی دل نبند دل نبند










آهنگ با کیفیت 320 آهنگ با کیفیت 128

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 612
  • بازدید ماه : 612
  • بازدید سال : 28,705
  • بازدید کلی : 341,448