loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 94 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

متن آهنگ عطر پیرهنت سجاد راد

 Lyrics Music Atre Pirhanet Sajad Raad

متن آهنگ عطر پیرهنت سجاد راد

 

 ♫♫♫

دوباره عطر پیرهنت مثه گذشته ها تو خونمون می پیچه
بازم خیاله میدونم دیگه چیزی مثل گذشته ها نمیشه
تو باور کنی یا نه با دلم سر کنی یا نه من بدون تو میمیرم
شقایق بشی یا نه تو عاشق بشی یا نه من بدون تو میمیرم

 

دلمو به تو بستم عاشق هستم من شکستم
اگه خسته ی خستم تورو اما میپرستم
میپرستم

 ♫♫♫

من اندازه ی دنیا به تو دلخوشی دارم
تو نباشی من چی دارم
دلم از همه سیره میخوام با تو بمیره
تو دست تو اسیره

دلمو به تو بستم عاشق هستم من شکستم
اگه خسته ی خستم تورو اما میپرستم
میپرستم

ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی

تکست آهنگ عطر پیرهنت سجاد راد

Edit by : texahang

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 325
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 762
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,264
  • بازدید ماه : 1,264
  • بازدید سال : 29,357
  • بازدید کلی : 342,100