loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 156 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

متن آهنگ یه نگاهت پدرام اخلاقی

 Lyrics Music Ye Negahet Pedram Akhlaghi

متن آهنگ یه نگاهت پدرام اخلاقی

 ♫♫♫

از تو دوست داشتنی تر کجا پیدا میکنم
خودمم که دنیاتو پُره رویا میکنم
خودمم که بی تو با هیچی آروم نمیشم
تو فقط عشق منی تو فقط بمون پیشم
هرشب عاشقونه تر اسممو صدا بزن
من هوای دل تو دارم اونو بده من
روبروی من بشین پیش من باش و ببین
دور تو میگردمو دلخوشم من به همین

 

من تورو میخوام پا به پات میام وقتی که چشمات روبرومه
کاشکی بمونی اینو بدونی بودن باهات آرزومه
من تورو میخوام پا به پات میام وقتی که چشمات روبرومه
کاشکی بمونی اینو بدونی بودن باهات آرزومه

 ♫♫♫

همه ی زندگیمه عشق و دیوونگیمه درمون خستگیمه ؛ یه نگاهت
پا به پای من بیا ای همیشه آشنا دلم آروم میشه با یه نگاهت
منو از خودت بدون تا ابد پیشم بمون دیوونم کن با همون یه نگاهت

من تورو میخوام پا به پات میام وقتی که چشمات روبرومه
کاشکی بمونی اینو بدونی بودن باهات آرزومه
من تورو میخوام پا به پات میام وقتی که چشمات روبرومه
کاشکی بمونی اینو بدونی بودن باهات ..

ترانه سرا : مریم اسدی

 آهنگ یه نگاهت پدرام اخلاقی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 676
  • بازدید ماه : 676
  • بازدید سال : 28,769
  • بازدید کلی : 341,512