loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 86 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی نام حانیه

 

♪♪♪♪♪♪♪ تکست صدا ♪♪♪♪♪♪♪♪

با تو نگفته بودم از گریه های هر شب
عشقت نشسته بر دل جانم رسیده بر لب
جانم رسیده بر لب
من بی تو سرگردان من بی تو حیرانم
شرحی ز گیسویت حاله پریشانم
بی تابم این شب ها بی خوابم ای رویا
از تو چه پنهان من گم کرده ام خود را
پیدایم کن شیدایم کن
آزادم کن از این سکوته بی پروا
پیدایم کن شیدایم کن
آزادم کن از این سکوته بی پروا

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

تکست آهنگ جدید سالار عقیلی بنام حانیه

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

بی تابم این شب ها بی خوابم ای رویا
از تو چه پنهان من گم کرده ام خود را
چشمی بگشا بشکن شب را
تا باتو بگذرم از این همه غوغا
پیدایم کن شیدایم کن
آزادم کن از این سکوته بی پروا
پیدایم کن شیدایم کن
آزادم کن از این سکوته بی پروا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 306
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 808
  • بازدید ماه : 808
  • بازدید سال : 28,901
  • بازدید کلی : 341,644