loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 75 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

متن آهنگ چی بین ماست سروش دادخواه

 Lyrics Music Chi Beyne Mas Soroush Dadkhah

متن آهنگ چی بین ماست سروش دادخواه

 

  ♫♫♫

به غیر حس من به تو بگو چی مثل سابقه
انگار همه جهان با رفتن تو از پیشم موافقه
چشاتو روی من نبند من از تو دست نمیکشم
نفس بکش برام که بی هوات هنوز نفس نمیکشم

 

چی بین ماست چرا دوباره لب های تو بی صداست
کسی که عاشقش شدم بگو کجاست.. چی بین ماست
چی بین ماست با اینکه حس من مثه گذشته هاست
باور نمیکنم دلت از من جداست..چی بین ماست

♫♫♫

سکوت تو داره منو میکشه
یچیزی بگو یچیزی بگو یچیزی بگو
یه آدم هنوزم به تو دلخوشه
یچیزی بگو یچیزی بگو یچیزی بگو

چی بین ماست چرا دوباره لب های تو بی صداست
کسی که عاشقش شدم بگو کجاست.. چی بین ماست
چی بین ماست چرا دوباره لب های تو بی صداست
کسی که عاشقش شدم بگو کجاست.. چی بین ماست
چی بین ماست با اینکه حس من مثه گذشته هاست
باور نمیکنم دلت از من جداست.. چی بین ماست

ترانه سرا : سروش دادخواه

 آهنگ چی بین ماست سروش دادخواه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 337
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 859
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,361
  • بازدید ماه : 1,361
  • بازدید سال : 29,454
  • بازدید کلی : 342,197