loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 92 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پویا ندیدنت سخته

 

متن آهنگ جدید پویا ندیدنت سخته

قبول کن ندیدنت سخته من به این جدایی شک دارم

من به دنیای گره خوردم باتو روزهای مشترک دارم

قبول کن من همیشه مغرورم میخورم بغضمو نمیباره

من خودم رو خوب میشناسم عشق من عادت بدی داره

وقتی از کوچه ی دلتنگی از همون که بغضو میفهمه

رد میشی تازه میبینی خاطره چقد بیرحمه

وقتی میفهمی عشق یعنی چی سختیهای زندگی خوبه

اتفاقای خاص واجب نیست نه همین روزمرگی خوبه

تازه میفهمم عشق یعنی چی اون که باتو خوشبخته

من قبول میکنم دلتنگم ولی ندیدنت سخته

ندیدنت سخته ندیدنت سخته , ندیدنت سخته

شعر آهنگ جدید پویا ندیدنت سخته

قبول کن ندیدنت سخته من به این جدایی شک دارم

من به دنیای گره خوردم باتو روزهای مشترک دارم

قبول کن من همیشه مغرورم میخورم بغضمو نمیباره

من خودم رو خوب میشناسم عشق من عادت بدی داره










آهنگ با کیفیت 320 آهنگ با کیفیت 128

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 28,318
  • بازدید کلی : 341,061