loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 190 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ افشین به نام این روزا حال من خوبه

چه گرمایی تو دستاته چه احساسی به من میدی

 تو با آرامشت انگار به من دنیارو بخشیدی

برای اولین باره که انقد حال من خوبه

دارم حس میکنم قلبم دوباره داره میکوبه

این روزا حال من خوبه یه حس دیگه ای دارم

 وقتی دستای سردم رو تو دستای تو میذارم

 چقد خوبه تو این روزا به عشق تو گرفتارم

 خودت میدونی با تو یه حال دیگه ای دارم

متن آهنگ این روزا حال من خوبه افشین

چه گرمایی تو دستاته چه احساسی به من میدی

تو با آرامشت انگار به من دنیارو بخشیدی

به چشمای تو دل بستم به عشق تو چه خوشبینم

دارم دنیارو این روزا یجور دیگه میبینم

این روزا حال من خوبه یه حس دیگه ای دارم

 وقتی دستای سردم رو تو دستای تو میذارم

 چقد خوبه تو این روزا به عشق تو گرفتارم

 خودت میدونی با تو یه حال دیگه ای دارم

Afshin New Track In Roza Hale Man Khobe

دانلود اهنگ این روزا حال من خوبه افشین با پخش انلاین و لینک مستقیم

 

کیفیت ۶۴   کیفیت ۳۲۰
Download   Download

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 280
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 782
  • بازدید ماه : 782
  • بازدید سال : 28,875
  • بازدید کلی : 341,618