loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 124 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید کامیار با نام تکراری با متن آهنگ

( 633 ) تعداد بازدید از این پست

اهنگ تکراری کامیار

Kamyar Tekraari

دانلود آهنگ جدید کامیار به نام تکراری با متن آهنگ

دانلود اهنگ جدید کامیار به نام تکراری

متن آهنگ کامیار به نام تکراری

چقدر حرفای من برات تکراریه
نگاه کن بینمون هرجا دیواریه
بگو به هردومون از این حس چی رسید
نباید کارمون به اینجا میرسید

چه تکراری شده هوای این اتاق
چه بی طاقتم من از این اتفاق
اگه پیش منی همش از عادته
همین که با توام خیالت راحته


نه تو ناراحتی از اینکه دلخورم
مهم نیست واسه تو چقدر حالم بده
مهم نیست که چیا سر من اومده
برات معمولیه که من بی طاقتم
نمیپرسی ازم چرا ناراحتم

چقدر حرفای من برات تکراریه
نگاه کن بینمون هرجا دیواریه
بگو به هردومون از این حس چی رسید
نباید کارمون به اینجا میرسید

….

چه ساده میگذری از هرچی بین ماست
پیش منی ولی هواس تو کجاست
حال و هوای تو عوض شده دیگه
خودت که ساکتی چشات بهم میگه

نه من مثل قدیم به دردت میخورم
نه تو ناراحتی از اینکه دلخورم
مهم نیست واسه تو چقدر حالم بده
مهم نیست که چیا سر من اومده
برات معمولیه که من بی طاقتم
نمیپرسی ازم چرا ناراحتم

چقدر حرفای من برات تکراریه
نگاه کن بینمون هرجا دیواریه
بگو به هردومون از این حس چی رسید
نباید کارمون به اینجا میرسید

Kamyar Tekraari

دانلود اهنگ تکراری از کامیار

دانلود اهنگ تکراری کامیار با پخش انلاین و لینک مستقیم

 

کیفیت ۶۴   کیفیت ۳۲۰
Download   Download

.

پخش آنلاین آهنگ کامیار به نام تکراری ( پشتیبانی توسط گوگل کروم و IE )

00:00
 
00:00

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 328
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 780
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,282
  • بازدید ماه : 1,282
  • بازدید سال : 29,375
  • بازدید کلی : 342,118