loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 64 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

متن آهنگ ساده ساده عماد و علی بحرینی

Lyrics Music Sade Sade Emad F.t Ali Bahreyni

متن آهنگ ساده ساده عماد و علی بحرینی

♫♫♫

دخت جنوبی تو نازو خوبی

دخت جنوبی وای چقد تو خوبی
همه حرفات شیرینه داری تو دلمو میکوبی

دل به جنون میسپرم میگم که دوست دارم
اگه ترکم کنی وای سر به بیابون میذارم

ساده ساده دلم دل به تو داده
هر جا رفتی میام با پای پیاده

♫♫♫

عروس خونمون میشی یه روزی هم زبون میشی
میمونی پای زندگیم عزیزو مهربون میشی

ساده ساده دلم دل به تو داده
هر جا رفتی میام با پای پیاده

♫♫♫

دخت جنوبی وای چقد تو خوبی
همه حرفات شیرینه داری تو دلمو میکوبی

دل به جنون میسپرم میگم که دوست دارم
اگه ترکم کنی وای سر به بیابون میذارم

ساده ساده دلم دل به تو داده
هر جا رفتی میام با پای پیاده

ترانه سرا : مجتبی دربیدی

تکست آهنگ ساده ساده عماد و علی بحرینی

Edit by : texahang

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 596
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,098
  • بازدید ماه : 1,098
  • بازدید سال : 29,191
  • بازدید کلی : 341,934