loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 89 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

متن اهنگ باور امین TM BAX

Lyrics Music Bavar Amin TM Bax

Amin TM Bax - Bavar

♫♫♫

از دست چشای تو دلم خونه

عاشق شدم و کسی نمیدونه

هربار به خودم میگم دوست دارم

دل میگه صداش نکن نمیمونه

از دست چشات راهمو گم کردم

عاشق شدم و نمیشه برگردم

هربار به خودم میگم حواسم هست

من پای تو با خودم چه بد کردم

باور کردم تورو به دست نمیارم

باور کردم دگه تموم شده کارم

ولی باز به خودم میگم دوست دارم

باور کردم خودم و دست غم دادم

باور کردم از چشم تو افتادم

ولی باز به خودم میگم دوست دارم

♫♫♫

زندگیم به با تو بودن بستگی داره

غم تو یه لحظه راحتم نمیذاره

دل من میگه تمومش کن نمیتونم

من یه عاشقم که از دست تو دلخونم

زندگیم به با تو بودن بستگی داره

فکر تو یه لحظه راحتم نمیذاره

دل من میگه تمومش کن نمیتونم

من یه عاشقم که از دست تو دلخونم

باور کردم تورو به دست نمیارم

باور کردم دگه تموم شده کارم

ولی باز به خودم میگم دوست دارم

باور کردم خودم و دست غم دادم

باور کردم از چشم تو افتادم

ولی باز به خودم میگم دوست دارم

 

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 575
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,077
  • بازدید ماه : 1,077
  • بازدید سال : 29,170
  • بازدید کلی : 341,913