loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 117 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

متن آهنگ ای کاش حامد برادران

Lyrics Music Ey Kash Hamed Baradaran

Hamed Baradaran - Ey Kash

♫♫♫

نیستی ببینی که چی داره میگذره تو دله من واسه دیدنه تو

نیستی ببینی چشایه کسی رو که خیره شده به رسیدنه تو

وقتی نباشی صدایه گذشتنه ساعت و میشمارم

حرف میزنم با عکس تو من تورو اینجوری دوست دارم

درد دلام و با عکس تو میگم و چیزی نمیگی به چشمایه من

میریزه اشکام اما تو نیستی ببینی که یخ زده دستایه من

حس میکنم غم و بارونه نم نم و اینکه تو دلسردی

قد یه دنیا دلم گرفته چی میشه برگردی

ای کاش اونکه من و تنها گذاشت

بدونه کی میمیره براش کیه عاشقه سادگیاش

کی مثه من تورو دوست داره مثه چشاش

این فاصله سخته براش این دوری تموم بشه کاش

♫♫♫

خاطره هات داره میکشه هر شب قلبه شکستم و کنج اتاق

میریزه کم کم اشکایه من مثه برگایه درختایه خشک یه باغ

چشمایه خیسم و عکس رو میزم و سکوت این خونه

قلبی که عاشقه خسته شده دیگه بی تو نمیتونه

ای کاش اونکه من و تنها گذاشت

بدونه کی میمیره براش

کیه عاشقه سادگیاش

کی مثه من تورو دوست داره مثه چشاش

این فاصله سخته براش

این دوری تموم بشه کاش

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 718
  • بازدید ماه : 718
  • بازدید سال : 28,811
  • بازدید کلی : 341,554