loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 79 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

متن آهنگ خواب قشنگ من یوسف مرادیان و مجید رفیعی

Lyrics Music Khabe Ghashange Man Yosef Moradian Ft. Majid Rafiei

Yosef Moradian Ft. Majid Rafiei - Khabe Ghashange Man

♫♫♫

گاهی وقتا که نگام تو چشات گیر میکنه

انگاری یکی داره پاشو زنجیر میکنه

دل من میشکنه و هزار هزار تیکه میشه

تو نگاش عکس قشنگ تورو تکثیر میکنه

هنوزم خواب مبینم چشمای تو مال منه

حالا کی خواب قشنگ من و تعبیر میکنه

هنوزم خواب مبینم چشمای تو مال منه

حالا کی خواب قشنگ من و تعبیر میکنه

♫♫♫

میدونی که من همیشه سر ساعت میرسم

دل تو دیر میرسه دوباره تاخیر میکنه

میدونم که آسمون تو چشم تو لونه داره

اما عشق تو من و زمین گیره میکنه

هنوزم خواب مبینم چشمای تو مال منه

حالا کی خواب قشنگ من و تعبیر میکنه

داره نم نم رو موهام برق زمستون میباره

داره کم کم غم تو قلب من و پیر میکنه

تو میخوای من و ولی چشم تو این و نمیگه

یکی از شما داره باز من و دلگیر میکنه

هنوزم خواب مبینم چشمای تو مال منه

حالا کی خواب قشنگ من و تعبیر میکنه

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 540
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,042
  • بازدید ماه : 1,042
  • بازدید سال : 29,135
  • بازدید کلی : 341,878