loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 79 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سینا گلزار بنام نگرانشم

ترانه و آهنگ و تنظیم : سینا گلزار

 

Sina Golzar - Negaranesham

 

متن آهنگ نگرانشم سینا گلزار

 

خیلی دلم گرفته نمی شه آروم بگیرم

هوس کردم تو بارون یدفعه آروم بمیرم

خیلی دلم گرفته اون خبر نداره

آخه حرفای این عاشقو هیچ وقت باور نداره

همیشه بهش می گفتم یروزی تنهایی میری

خیلی نزدیکه اون روز که از عشقم تو سیری

همیشه بهم میخندید از این حرفا می زنجید

ولی آخر قصه مون خودش حرفامو فهمید

دلم هر نفس تو خیالشه ولی اون یکی دیگه تو فالشه

نگرانشم تنها نشه دیگه بی من توی آرامشه

ولی فکر من همراهشه نمی خوام که واسه من رویا بشه

دلم هر نفس تو خیالشه ولی اون یکی دیگه تو فالشه

نگرانشم تنها نشه دیگه بی من توی آرامشه

ولی فکر من همراهشه نمی خوام که واسه من رویا بشه

 

سینا گلزار – نگرانشم

سخت اومد تو زندگیم ولی آسون رفت از دستم

زل زد تو چشمام گفت از این همه تکرار خسته ام

همه دنیامو برد رویاهام مرد این قلب ساده ام یبار دیگه چوب کاراشو خورد

آروم آروم ازم دور شدی حس می کنم مغرور شدی

این آخرا فکر می کردم با یکی دیگه جور شدی

خودت پیشم بودی فکرت نبود از چشت افتادم خیلی زود

دلم هر نفس تو خیالشه ولی اون یکی دیگه تو فالشه

نگرانشم تنها نشه دیگه بی من توی آرامشه

ولی فکر من همراهشه نمی خوام که واسه من رویا بشه

 

download131142

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 623
  • بازدید ماه : 623
  • بازدید سال : 28,716
  • بازدید کلی : 341,459