loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 145 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

متن آهنگ بگو باشه بابک تسلیمی

Lyrics Music Begoo Bashe Babak Taslimi

Babak Taslimi - Begoo Bashe

♫♫♫

همیشه تو همیشه آتیشی

همیشه زود عصبانی میشی

بیا عشقم مثه دوتا آدم

بشینیم و حرف بزنیم باهم

قید عشق و نزنیم از ریشه

با یکم حرف همه چی حل میشه

بگو باشه با دلم راه بیا بگو باشه عشقم کوتاه بیا

بگو باشه دله من از خداشه

که کنار تو باشه نمیخواد که جداشه

شاید که یه فرصتی باشه

حالمون رو به راه شه

عشق من بگو باشه

♫♫♫

خیلی کردی واسه ی هر دردی بیخودی تو هی بزرگش کردی

زندگیمون اونقدا هم بد نیست

آخه عشقم هیشکی صددرصد نیست

همه ی ما یه چیزی کم داریم

همه ی ما نقطه ضعف ام داریم

ما باید با همدیگه کامل شیم

وقتشه که ما یکمی عاقل شیم

بگو باشه با دلم راه بیا بگو باشه عشقم کوتاه بیا

بگو باشه دله من از خداشه

که کنار تو باشه نمیخواد که جداشه

شاید که یه فرصتی باشه

حالمون رو به راه شه عشق من بگو باشه

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 686
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,188
  • بازدید ماه : 1,188
  • بازدید سال : 29,281
  • بازدید کلی : 342,024