loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 95 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای نیما محرابی به نام آخرین حرف

ترانه : رضا جمشیدی – آهنگ : نیما محرابی – تنظیم ، میکس و مسترینگ : افشین آرام

 

Nima Mehrabi - Akharin Harf

 

 

 

 

متن آهنگ آخرین حرف نیما محرابی

 

سکوتم آخرین حرفه / نپرس از من کجا میرم

مسیر من مشخص نیست / فقط بی وقفه راه میرم

نگاهی که پر از درده / قدم هایی که سنگینه

تو این شهره چراغونی / چشام چیزی نمی بینه

مرور لحظه هام با تو منو آشفته تر کرده

هنوزم پس یه حسی هست که باز حالم رو بد کرده

سرم پایینه و جز برف دیگه هیچ چیزی پیدا نیست

زمستون هم بدن تو دیگه مثل قدیم ها نیست

نیما محرابی – آخرین حرف

واسه من دیگه با این حال فقط بی تو یه راه مونده

باید رد شم از احساسی که تو دست تو جا مونده

من پرسه تو این شب ها من از این شهر نورانی

من از تکرار تو خسته م از این تکرار طولانی

سکوتم آخرین حرفه / نپرس از من کجا میرم

مسیر من مشخص نیست / فقط بی وقفه راه میرم

download131142

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 820
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,322
  • بازدید ماه : 1,322
  • بازدید سال : 29,415
  • بازدید کلی : 342,158