loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 101 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

متن آهنگ منو کشت امین مرعشی

Lyrics Music Mano Kosht Amin Marashi

Amin Marashi - Mano Kosht

♫♫♫

بیقرارم نا ندارم بی تو بی همنفس

تو نیستی و دنیا برام شده مثله قفس

حال و هوام بارونیه خونه چه سوتو کور

کاشکی بازم ببینمت حتی از راه دور

حتی از راه دور

بیا که دوریه تو من و کشت غم نبودنه تو من و کشت

بیا که خاطره ی خوبه اون چشایه روشنه تو من و کشت

من و کشت من و کشت

♫♫♫

دنیایه من سرد و سیاه بی تو بی تکیه گاه

نا امیدم دیر رسیدم یه عمره چشم به راه

نمیدونی چه عذابی میکشم از غمت

نفسه من در نمیاد بس که ندیدمت

بیا که دوریه تو من و کشت غم نبودنه تو من و کشت

بیا که خاطره ی خوبه اون چشایه روشنه تو من و کشت

من و کشت من و کشت

بیا که دوریه تو من و کشت

غم نبودنه تو من و کشت

بیا که خاطره ی خوبه اون

چشایه روشنه تو من و کشت

من و کشت من و کشت

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 28,327
  • بازدید کلی : 341,070