loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 92 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

متن آهنگ بهت عادت کردم امیر فرجام

Lyrics Music Behet Adat Kardam Amir Farjam

Amir Farjam - Behet Adat Kardam

♫♫♫

باره اولی که دستات گره خورد دوره تنم

فهمیدمش یعنی چی فهمیدم باشی بهترم

اولین بوست برام آخرین افسانه بود

حس بودن برام کنارت تنها بهانه بود

بهت عادت کردم به حسم به تو حسادت کردم

به آرامشه تویه چشمایه تو به دوست داشتنه تو عادت کردم

بهت عادت کردم

به حسم به تو حسادت کردم

به آرامشه تو چشمایه تو

به دوست داشتنه تو عادت کردم

♫♫♫

خدا شاهده که احساسه من نسبت به تو چند برابر شده

حضور تو عشق تو لحظه هام نبودت یه خیاله بیخوده

تو چشایه تو نگاه میکنم دلم آشوب به پا میکنه

خوشحالم به قلبم انگیزه دادی زندگی کنه

بهت عادت کردم به حسم به تو حسادت کردم

به آرامشه تو چشمایه تو به دوست داشتنه تو عادت کردم

بهت عادت کردم

به حسم به تو حسادت کردم

به آرامشه تویه چشمایه تو

به دوست داشتنه تو عادت کردم

باره اولی که دستات گره خورد دوره تنم

فهمیدمش یعنی چی فهمیدم باشی بهترم

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 668
  • بازدید ماه : 668
  • بازدید سال : 28,761
  • بازدید کلی : 341,504