loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 109 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

متن آهنگ پا قدم علی زارعی

Lyrics Music Paghadam  Ali Zarei

Ali Zarei - Paghadam

♫♫♫

حجم احساست و این بار به من حالی کن

منو از خاطره ها دور نکن

من میخوام باوره عشقت باشم

منو به رفتن مجبور نکن

من و با حاله خودت باور کن میدونم که حاله تو عالیه

اعترافت و چقد دوست دارم اینکه جای من پیشت خالیه

تو که پا میذاری تویه این خونه

واسه من پا قدمت خیلی خوبه

اسمم و همین که تکرار میکنی

تویه هر ثانیه قلبم میکوبه

تو که پا میذاری توبه این خونه واسه من پا قدمت خیلی خوبه

اسمم و همین که تکرار میکنی تویه هر ثانیه قلبم میکوبه

♫♫♫

من از احساسه تو لبریز میشم

تو دلیل خوبی واسه زندگی

کی میگه عاشقی دیوونگیه

من که راضیم از این دیوونگی

تو پر از عشق و پر از علاقه ای با تو پرواز چه حالی داره

تو همون حسه قشنگی که همش واسه من سنگ تموم میذاره

تو که پا میذاری تویه این خونه واسه من پا قدمت خیلی خوبه

اسمم و همین که تکرار میکنی تویه هر ثانیه قلبم میکوبه

تو که پا میذاری تویه این خونه

واسه من پا قدمت خیلی خوبه

اسمم و همین که تکرار میکنی

تویه هر ثانیه قلبم میکوبه

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 338
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 863
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,365
  • بازدید ماه : 1,365
  • بازدید سال : 29,458
  • بازدید کلی : 342,201