loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 128 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

متن آهنگ باحالی عماد

Lyrics Music Bahali Emad

Emad - Bahali

♫♫♫

حاله عجیبی دارم کنارت

نگیرش این حاله من و میشم خمارت

چه نازی داری خدایه عشوه

به همه دنیا نمیدم نازت و عشقه

تو که طرز نگاهت گرم و محشر بود دوتا چشمات همیشه خاص و دلبر بود

نو که تو دله من همیشه میمونی با قلب من نکن نامهربونی

تو که طرز نگاهت گرم و محشر بود

دوتا چشمات همیشه خاص و دلبر بود

نو که تو دله من همیشه میمونی

با قلب من نکن نامهربونی

♫♫♫

کنارم هستی چه عاشقونه

تمومه دنیایه منی یکی یه دونه

چه حسی دارم هوایه عشقه

که با تو روزگاره من مثله بهشته

دوباره آرزوهام با تو پر رنگ شد دوباره دله من برایه عشق تنگ شد

همه دلواپسیام با تو کمرنگ شد کنارت زندگی خیلی قشنگ شد

دوباره آرزوهام با تو پر رنگ شد

دوباره دله من برایه عشق تنگ شد

همه دلواپسیام با تو کمرنگ شد

کنارت زندگی خیلی قشنگ شد

♫♫♫

تجربه ی عشق با تو قشنگه

اگر چه اون دله بلات خیلی زرنگه

وقتی میخندی خندت شیرینه

شوق یه دنیا زندگی به دل میشینه

تو که طرز نگاهت گرم و محشر بود دوتا چشمات همیشه خاص و دلبر بود

نو که تو دله من همیشه میمونی با قلب من نکن نامهربونی

تو که طرز نگاهت گرم و محشر بود

دوتا چشمات همیشه خاص و دلبر بود

نو که تو دله من همیشه میمونی

با قلب من نکن نامهربونی

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 779
  • بازدید ماه : 779
  • بازدید سال : 28,872
  • بازدید کلی : 341,615