loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 99 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

متن آهنگ مرد دیروز تو محسن یاحقی

Lyrics Music Marde Dirooz To Mohsen Yahaghi

Mohsen Yahaghi - Marde Dirooz To

♫♫♫

ترسو از روزگارم بگیر تا بگم عاشقم بی درنگ

قصه ی ما همون قصه شد

قصه ی عشقه شیشه به سنگ

دوست دارم خیره شم تو چشات

بغضم و وا کنم از گلوم

بی تفاوت نباش عشق من

با توام ای همه آرزوم

بی تفاوت نباش عشق من

با توام ای همه آرزوم

♫♫♫

مرد دیروز رویایه تو ببین از غصه ها پیر شده

همون که تمومه زندگیش به نفس کشیدنایه تو زنجیر شده

این منم مرد دیروز تو

که امروز از این زندگی سیرشده

این منم مرد دیروز تو که امروز از این زندگی سیرشده

♫♫♫

ترسم از اینه بدتر بشه حال و روز منو زندگیم

بشنوی عاشق هستم بری

رد شی از عشق و دلبستگیم

ترسو از روزگارم بگیر

تا بگم عاشقم بی درنگ

قصه ی ما همون قصه شد

قصه ی عشق شیشه به سنگ

دوست دارم خیره شم تو چشات بغضم و وا کنم از گلوم

بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم

بی تفاوت نباش عشق من با توام ای همه آرزوم

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 528
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,030
  • بازدید ماه : 1,030
  • بازدید سال : 29,123
  • بازدید کلی : 341,866