loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 88 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

 

متن آهنگ پستچی آریوبرزن

♫♫♫

یه روز اومدی خونه ی دلم در زدی رفتی
دنبالت میگردم هر وری هستی
جذاب مثه آهویی اصن فرقی نمیکنی تو با هوری

 

دلم آروم نمیشه با مسکن هم
درد عشقت نداره واسم دارویی
نمیخوام بگم که روت زیاد شه
بیا تا آریو محو خوبیات شه

قیمت دلتو از همه میپرسم میخرم
نخوای دل بدی تورو میدزدم میبرم
برو بگو پسره خلو چل شده
اصن راه نداره دیگه تورو ول کنه
نگو حقمه باس بدم تقاص کلی
صدامو میشنوی بگیر تماس فوری
قول میدم بشم همونی که خواسته بودی تو
بگو بخرم ناز چجوری..او

دل دیگه یاری نداره دیگه
آسمون دیگه
نمی باره نمی باره نمی باره
اثری از تو نیست خبری
از تو پستچی واسم
نمیاره نمیاره نمیاره

 

♫♫♫

در ِ قلب من روتو فقط باز میشه سریع و
هرجا بری آخر باز پیش منی و
بیا تا بساط عشق به راه شه
ببین هنوز هستم چشم به راهت

با وجود تو میکنم غم رو فراموش
هنو خاطر تو میخوام فتو فراوون
هنوزم بین همه موضوع نامه هامی چرا
چرا میخوای دلم باتو دارو باشه هانی

دلو بُر زدی مارو دور زدی
نگو چیزی ندیدی جز ردی
تورو خدا بده فرصتی
وگرنه میبرمت من دزدکی
توی شبای سردم تویی دوای دردم
قلبا” خانوم بهت علاقمندم
دیگه نگو تو خواب ببینم باشم با تو
یذره توی دلت خب مارم جا کن

دل دیگه یاری نداره دیگه
آسمون دیگه
نمی باره نمی باره نمی باره
اثری از تو نیست خبری
از تو پستچی واسم
نمیاره نمیاره نمیاره

تکست آهنگ پستچی آریوبرزن

Edit by : texahang

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 642
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,144
  • بازدید ماه : 1,144
  • بازدید سال : 29,237
  • بازدید کلی : 341,980