loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 122 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

متن آهنگ برگرد مهدی مقدم

Lyrics Music Bargard Mehdi Moghaddam

Mehdi Moghaddam - Bargard

♫♫♫

وقتی که باشی حالم خوبه

حاله ما دو تا با هم خوبه

هر چی که میشه بازم خوبه عشقه من برگرد

بیا تا حالم رو به راه شه

میخوام که عشقم اینجا باشه

حیفه که قلبت تنها باشه عشقه من برگرد

برگرد عشقه من

من و برگردون به لحظه ای

که مثله یه عاشق واقعی

من و با همه حست فهمیدی

برگرد عشق من

من و برگردون به حالتی

که میگفتی کنارم راحتی

مگه جز عشق از من چی دیدی

♫♫♫

یه لحظه فکرم ازت جدا نیست

هیچکی تو دنیا عینه ما نیست

نگو حسی بینه ما نیست عشقه من برگرد

خیلی شبها تا صبح بیدارم

دست خودم نیست دوست دارم

باز از تو میخوام این بار هم عشقه من برگرد

برگرد عشقه من , من و برگردون به لحظه ای

که مثله یه عاشق واقعی من و با همه حست فهمیدی

برگرد عشق من , من و برگردون به حالتی

که میگفتی کنارم راحتی مگه جز عشق از من چی دیدی

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 486
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 988
  • بازدید ماه : 988
  • بازدید سال : 29,081
  • بازدید کلی : 341,824